Αυθεντικές μυρωδιές...in a budget.

Ίσως, ένα από τα "καλά" της οικονομικής κρίσης είναι ότι αρκετές  από εμάς, έχουμε "στρέψει" το βλέμμα μας σε περισσότερες οικονομικές λύσεις για την ικανοποίηση της γυναικείας ματαιοδοξίας μας. Αυτή η στροφή έχει αποδειχθεί "θησαυρός" μιας και έχουμε ανακαλύψει αρκετά προϊόντα σε πολύ προσιτές τιμές τα οποία ανταγωνίζονται επάξια luxury brands. Βέβαια, δεν λείπουν τα κακέκτυπα και οι απομιμήσεις που σε κάνουν την ίδια στιγμή να λυπάσαι για τα χρήματα που ξόδεψες, αλλά επειδή το budget είναι μικρό μια καλή αναζήτηση μπορεί να φέρει στην επιφάνεια προϊόντα αξιόλογα με πολύ καλή σχέση ποιότητας και τιμής.

Η αλήθεια είναι ότι δεν μου αρέσουν οι απομιμήσεις και προτιμώ αν είναι να αγοράσω κάτι να είναι αυθεντικό. Αν δεν μπορώ να πλησιάσω το budget για την απόκτηση μιας τσάντας ή ενός καλού φορέματος θα προτιμήσω να αγοράσω σαφώς κάτι πιο οικονομικό, αλλά επειδή με ενδιαφέρει έστω και τελευταίο ευρώ που δίνω να "πιάνει τόπο", θέλω να είναι ποιοτικό, όχι "δεύτερο" ούτε "μαϊμού" η αντιγραφή.

Κάπως έτσι λοιπόν φτάνω στα αρώματα, τα οποία και στις καλές εποχές οι τιμές τους δεν ήταν ποτέ αρκετά προσιτές. Δεν σας κρύβω ότι όταν ξεφύτρωσαν και τα καταστήματα με τις χύμα κολώνιες, δεν αγόρασα πέραν από ένα μπουκαλάκι και αυτό για να βγάλω μια υποχρέωση στην αξιαγάπητη κυρία που κρατούσε την αλληλογραφία της εταιρείας στην οποία εργαζόμουν. Το άρωμα είχε  μεγάλη διάρκεια, δεν χρειαζόταν να ψεκάσω πάνω από δύο φορές για να γίνει αισθητή η μυρωδιά, αλλά δεν ήταν ακριβώς το ίδιο (έχω θέμα με τις μυρωδιές και δε μου ξεφεύγουν εύκολα).

Όταν με πήρε λοιπόν τηλέφωνο η αξιαγάπητη Ρόζα και μου μίλησε για την Equivalenza χάρηκα πολύ γιατί διαπίστωσα με μεγάλη μου έκπληξη ότι η εταιρεία δεν προσφέρει απομιμήσεις αρωμάτων αλλά φτιάχνει η ίδια αρώματα τα οποία διατίθενται σε πολύ προσιτές τιμές. Το όμορφο κομμάτι είναι ότι ο πελάτης έχει τη δυνατότητα με ένα πολύ πρακτικό σύστημα να διαλέξει αυτό που ταιριάζει καλύτερα σε αυτόν χάρην στις οσφρητικές οικογένειες οι οποίες χωρίζονται και σε χρώματα δημιουργώντας έναν κατάλογο με 100+ επιλογές.

Βλέποντας τον κατάλογο ο οποίος περιλαμβάνει από αρώματα, προϊόντα περιποίησης προσώπου και σώματος και αρωματικά χώρου αποφάσισα να δοκιμάσω ένα must have για την εποχή body mist με καρύδα το οποίο μυρίζει τι άλλο; ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ! Το mist είναι αρκετά διακριτικό και όσο ενυδατικό πρέπει για μετά το ντουζ και θα το έχω σίγουρα μαζί μου στις διακοπές.

Επίσης, επέλεξα ένα μικρό beauty gadget το οποίο είναι ένα σφουγγάρι με ενσωματωμένο σαπούνι, ιδανικό για ταξίδια με χαλαρωτικά αιθέρια έλαια λεβάντας και ότι πρέπει για ήπια απολέπιση και αποτελεσματικό καθαρισμό.

Για το τέλος άφησα το άρωμα το οποίο ως "μάνα που σκέφτεται πρώτα το παιδί και μετά τον εαυτό της" επέλεξα ένα για το μικρό μου φασόλι.  Μιας και μου αρέσουν οι φρουτένιες μυρωδιές διάλεξα ένα άρωμα  από την πράσινη κατηγορία μου θυμίζει τη "Μυρτώ" που χρησιμοποιούσαμε με την αδελφή μου όταν ήμασταν μικρές (μιλάω για δεκαετία 80). Το άρωμα είναι διακριτικό καθόλου αποπνικτικό, δεν περιλαμβάνει απαγορευμένα συστατικά και ένα μικρό ψιτ αρκεί για να μοσχομυρίσει το αγγελούδι σας.
Η εταιρεία διαθέτει πολύ μεγάλη γκάμα και για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μπείτε εδώ.

Εσείς έχετε δοκιμάσει τα αρώματα της Equivalenza;

0 σχόλια :